110223

Okej såhär är det. Jag hatar att bli väckt, fråga min underbara pojkvän om hur många gånger jag vaknat och automatiskt nästan slåss. Jag vet inte varför jag blir så arg, men jag känner hat och min instikt är att döda! haha
Inatt fick jag ett sms kl 2, om man känner mig förstår man att man inte ska skicka sms till mig kl 2 på natten en tisdag. jag sover! och ska antagligen upp och jobba kl 5. Personen i fråga hade nåt fel på sin telefon så för varje sms som skickades fick jag 6 sms.. alltså 2sms = 12! Om man inte vaknade efter den första vibrationen så gjorde man det definitivt efter den 12e! Och jag blev skitlack.. men jag lyckades somna om tillslut och vaknade glad som en lärka!

Nästan varje natt drömmer jag om att jag har flyttat, och vaknar lika besviken varje gång. Jag befinner mig på vita stränder med en blå himmel över mig, och är sjukt lycklig! snart är februari över och jag fortsätter min nedräkning.

Bestämde mig för att gå till jobbet idag men eftersom istiden har kommit tillbaka för att stanna och det snöar ute så blir det troligtvis inte så nej.

.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0