110228


Lördagen började tidigt med att åka till jobbet kl 7, hem och duscha för att sedan åka på kalas. Va hemma 9 på kvällen, hanna kom halv 10. Vi skålade i vin och åkte sedan hem till gurra på förfest. När klockan var mkt senare åkte vi till tengan och dansade tills fötterna gjorde ont. Mycket trevlig lördag!

Igår vaknade jag med världens segaste känsla i kroppen, bakis kanske? ont i magen och seg i huvudet. Så spenderade mesta tiden i soffan och mös, jag är en riktig mysis.
Fick en klump i magen igår, en känsla att något inte är som det ska. Vaknade med samma känsla imorse och det känns inte alls kul. Känner mig nästan lite lurad och godtrogen.

Men jag har bestämt mig för att uppskatta mig själv mer, jag är fan bra! Gått ner 4 kilo på 1 månad utan att spendera en minut på gymmet. Och ändå äter jag hela tiden känns det som. Big like

Jag kör mitt race, jag ska bli frisk, jag får ge det tid men det ska bli bra. Happiness is a mood, not a destination!


.


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0