100126


Klockan är 20 över 8 och gud så trött jag är. Men det känns skönt för jag e trött för jag har gjort saker, inte bara degat. I måndags jobbade jag först i butiken sen på EH, igår tränade jag på morgonen sen jobbade jag i butiken. Idag jobbade jag på EH sen va jag o tränade, Imorgon jobbar jag först i butiken sen på EH. På fredag jobbar jag på EH på morgonen och ska träffa sara på kvällen. Om jag hinner klämmer jag in en träning där emellan. sen är det jobb på lördag sen till mamma för att fira henne. Sen är det söndag, min lediga dag!!! Sen börjar allt om igen :) haha. Så jag sitter iaf inte på latsidan. Och är därför inte så social heller tyvärr

Igår hann jag med en sväng om till filip på kvällen. Där jag fick supergod mat, sen vad han snäll och hjälpte mig med min csn ansökan som jag måste ändra. Tur var det för de använder tydligen nåt jäkla kodspråk på csn så jag förstår ju inte vad jag ska fylla i o ändra och bifoga och allt vad man ska. så inte mitt fel

Jag vill även höja ett tacksamhetens finger för grönt-o-gott på gråbrödersgatan. Sjukt smidigt att smita in där när man springer från det ena jobbet till det andra.

Så mycket mer jag skulle skriva, men så lite ork. Nu på med John Mayer på högsta volym och diska lite, alltid lika trevligt!


snart så är det min tur..



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0