110113


Hej hej hemskt mycket hej. Det är nytt år och nya tag sägs det. Jag tycker mest att alla trampar på som vanligt och att det förskräckligt mörkt och kallt ute. bloggen har varit lika mörk även den..
veckan har varit full med jobb, träning och läkarbesök. Idag fick jag tabletter som jag ska knapra på, 7-8 om dagen.. känns fantastiskt, lets make a cocktail! sen blir det operation om några veckor som förhoppningsvis leder till ett smärtfritt och glatt liv!

så ja, detta är vad jag har ägnat de senaste månaderna till. och umgåtts med min fantastiska pojkvän, som dock har flyttat till australia så nu blir det inte mkt mys mer än på skype. Men det är väl inte helt fel, eller vad säger ni

Jag ska inte hänga läpp, jag ska ju också flytta till detta vackra, vattentäckta land.. Om allt går som det ska flyttar jag ner i maj för att sedan plugga där i 3 år. Jag kom in på skolan (så ni förstår att kraven är inte så höga bara man langar ca$h) vilket känns hur kul som helst! jag ska bara göra mig av med allt som jag lyckats samla på mig här hemma, och lyckas välja ut de få plagg som får följa med! kommer inte kunna ta med hälften av vad jag vill.

På lördag ska jag och Hanna ut om jag inte har allt för ont, eller så får jag bara knapra lite piller. och nu tänker ni kanske att det borde jag ju inte göra om jag ska dricka lite alkoholhaltiga drycker? men tänk såhär istället: det räcker kanske med en cider sen är jag toppade ture, vilket passar min ekonomi utmärkt för tillfället! sen är det bara att dansa lite discodans på det så leker livet..

måste ta upp en sak som hände på jobbet i veckan. Två killar kommer in och ska beställa, den ena frågar den andra vad han vill ha varpå han svarar: överraska mig! Då frågar den andra killen mig om vi har bajs? Varpå jag svarar av ren reflex när det är något vi inte har: Nej tyvärr.

Först vill jag bara säga att jag upphör aldrig att förvånas över hur konstiga människor kan vara. För det andra så tycker jag inte alls att det är tråkigt att vi inte har bajs, så nej inget tyvärr!!

nej nu lite te, film och tända ljus för att hålla värmen.

.
I want some more
What are you waitin' for?
Take a bite of my heart tonight.

Hush, hush
The world is quiet
Hush, hush
We both can't fight it
It's us that made this mess
Why can't you understand?
Whoa, I won't sleep tonight

Say goodbye to my heart tonight.
.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tjena snackan! Hur sjukt ar det inte att du ska flytta till Australien!! Vad ska du plugga? Vi ar i Sidney just nu. Kom hit igar fran Thailand. Om du vill kan du lasa var resedagbok. Sok bara poandrasidan sa hittar du oss, om du vill saklart :)

Vi kommer hem i april, vill garna traffa dig innan du drar maj. Puss pa dig

2011-02-11 @ 10:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0