110114


Känns som jag inte har sovit på en vecka. Så kvällen spenderar jag med några taskiga program på tvn, fredagsunderhållningen på tv borde utvecklas! Gick in på makeup store idag och kom ut 400 kr fattigare, jag blev helt klart lurad.. för allt jag hade med mig var två saker. ett puder och en penna.. lurad...
imorgon blir det middag och vin hemma hos hanna och sen utgång! disco disco

Har länge funderat på att färga håret mörkare och idag bestämde jag mig för att det var en bra idé så jag bokade tid, så på tisdag näsa vecka är det jag som antagligen går ut ur salongen med brunt hår. om jag inte blir lurad där också..

jag kommer nog inte trivas till en början om jag känner mig själv rätt, men tror det är bra för mitt hår så det inte utvecklas till en torr risbuske. Vilket det är på god väg till.. och när jag senare kommer flytta till solen så slipper jag efter en stund i solen behöva leva med vitt hår och svart utväxt. Så nu övertalar vi mig att jag fattat ett bra beslut, bara så att ni vet.. att jag fattar ett bra beslut.. okej? jag verkar väl inte osäker? nejnej då är det du som blivit lurad..

peace out

.
Who says I can't get stoned
Turn off the lights and the telephone
Me in my house alone
Who says I can't get stoned

Who says I can't be free
From all of the things that I used to be
Rewrite my history
Who says I can't be free

I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0