110118


Lördagens utgång var lyckad, berusande drycker och massa dans! vad mer kan man begära. Och idag har jag haft en supermysig dag. Först jobb, sen frisören som förvandlade mitt hår från blont till brunt. Jag ska bara vänja mig men jag tror att jag fattat rätt beslut. Josse är iaf superduktig! Efter 2½ timme i stolen så träffade jag hanna för mysig middag på grekisk resturang, smaaaask! Sen vidare för lite kaffe. Så jag åkte hemmifrån 20 över 6 imorse och kom hem halv 10, så nu är jag lite trött. Sovmorgon imorn om jag inte bestämmer mig för att träna innan jobbet, vilket låter väldigt långt borta för tillfället.

Det känns som att allt går åt rätt håll nu, vinden vänder


.

Men jag saknar min älskling så det gör ont

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0